زیر بارون

زیر بارون
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زیر بارون و آدرس asal22.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نه نمی دانی

هیچکس نمی داند

پشت این چهره آرام در دلم چه می گذرد

نمی دانی

کسی نمی داند

این آرامش ظاهر و این دل نا آرام

چقدر خسته ام می کند

 



نظرات شما عزیزان:

amirhassan
ساعت21:26---28 آذر 1391
گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست

بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست

گفتم که کمی صبر کن و گوش به من ده

گفتی که نه باید بروم حوصله ای نیست

گفتی که کمی فکر خودم باشم و ان وقت

جز عشق تو در خاطر من مشغله ای نیست

رفتی و خدا پشت و پناهت به سلامت
بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست


ميثم
ساعت22:44---11 آبان 1391
salam negaran shodam vase asal chi shode??????
man hatman doaash mikonam

assal jan enshallah moshkelet hal mishe


maryam kumar
ساعت0:12---1 آبان 1391
دوستی مدتش مهم نیست ، دوامش مهمه ...
دوری و نزدیکیش مهم نیست ، یادش مهمه ...
به یادتم رفیق ...


maryam kumar
ساعت18:21---18 مهر 1391
کـاش مـی فـهـمیـدی

قـهـر میـکنم

تـا دسـتـمو مـحـکمتر بگیـری و بـلـنـدتـر بـگـی

بـمون...

نـه ایـنـکـه شـونـه بـالا بــنـدازی و آروم بـگـى

هـر طور راحـتـى!!

گلم بيا پيشم


maryam kumar
ساعت13:10---18 مهر 1391
عالیه آپت گلم مثل همیشه

roz
ساعت11:00---13 مهر 1391
رفتي سفر كه عاشق تر شوم
كارم از عاشقي گذشته
مجنونم
برگرد...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ برچسب:, ] [ ] [ عسل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید، روی قلبی نوشته بودن شکستنی است،مواظب باشید ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است،راحت باشید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 196
بازدید کل : 88501
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 223
تعداد آنلاین : 1




دریافت كد ساعت

 

دانلود این اهنگ